FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har inte fått det nya utseendet på mitt Analystics än.
men det kommer väl =P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma här.. Jag som en lite klenare kund får väl stå ut att vänta:P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag har inte heller fått, men har också bara haft GA i ca ett år - och gissar spontant på att detta är orsaken.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har inte fått det nya interfacet än, men då jag tycker det förra var krångligt att hitta i (speciellt när man letade efter detaljer, t.ex. se djuplänkning osv) så hoppas jag på en förbättring.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu har jag fått det, ja tycker det är riktigt bra nu ja, efter att man ställt in det som man vill ha det
![]() Dock hittar jag ingen inställning som gör att jag kan kopiera utseendet på instrumentpanelen till dom andra sajterna jag har, vore ju alltför smidigt om det var så =P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har också fått det nu.. Och jäklar vilken djungel det var
![]() Förhoppningsvis är det bara en vanesak, men det var ju extremt simpelt och överskådligt att se hur mycket besökare man hade med förra designen och med den nya så har jag ännu inte hittat dit ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Någon som vet om man kan anpassa de rapporter som skickas ut med e-brev? Idag står det något i stil med "Denna rapporten skickas från Google Analytics..." Jag skulle hellre vilja att man kan anpassa det med egen branding.
Någon som känner till något sätt att lösa detta på? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|