FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
För den som är sugen på communitys så kanske dokumentären "De utvalda" kan vara intressant, om du inte sätt den redan?
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=6175...257&lpos=lasMer DN har en artikel: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2219&a=646700 Det verkar omständligt med communitys, och inte verkar det så lönsamt heller ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Det är ju inte direkt LunarStorm funktionalitet vi snackar om.
Har en kompis som halkade in på ett bananskal där, och det är rätt exklusivt där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
trevlig dokummentär...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En väldigt sansad spendering av investeranas pengar iaf., inget Boo.com direkt. CRT-skärmar, enkelt kontor, etc.
Edit: Ser att Peder fick en plattskärm mot slutet. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker det var en intressant dokumentär, dock skulle jag hellre sett mer om arbetet runt omkring än när han kollade in sin tillfälliga lägenhet i New York som gick på $9000 i månaden, fokus försvann liksom lite från vad de gör.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har aldrig vart inne på asmallworld själv men jag har hört att det är överskattat. Jag känner några som registrerade sig när det var lätt att bli medlem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det var en interesant film faktiskt...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vad jag förstod låg de lite halvpyrt till innan Weinstein gick in med pengar och namn i företaget? En riktigt sevärd dokumentär i vilket fall. Känns väldigt likt min egen arbetsdag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mycket sevärd dokumentär, gav en skön inblick i livet för hur vardagen kan te sig för en person som trots kontakter inte når hela vägen fram, förräns i slutet.
Funderade på det där med att ta eller inte ta betalt för innehåll. I det här fallet betalade det sig till slut, tack vare annonsörerna, men varför inte ta betalt för tjänsten från början? Är det verkligen ett krav att vara gratis för att lyckas? Om man inte kan ta betalt för sina tjänster, hur bra är de då på en skala? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|