FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Kör för tillfället ganska mycket E-spotting, detta fungerar med goda resultat.
Dock har jag aldrig lärt mig Adwords. Här är jag intresserad av att köra en ganska bred kampanj, väldigt många sökord, och flera språkgrupper. Eftersom jag själv inte behärskar detta, har gjort ett försök, letar jag nu efter ett företag som kan hjälpa mig. Någon som vet vart man skall vända sig, och hur brukar man betala sådana "annonssättare"? tack Andreas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
VIP
|
Hej
Det finns många företag som pysslar med sådant här. Du kan ju prova att vända dig till exempelvis argonova.se, turistporten.se och finnmera.com. Har har inga erfarenheter från något av dessa företag men du kan ju kolla vad de har för priser. Jacob |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har för mig att Lastbryggan här på forumet skrev om något erbjudande han fick om det du söker, kontakta honom eller sök på forumet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Adwords kan jag inte komma på att jag har fått nåt erbjudande om... Men å andra sidan så börjar jag bli gammal, kanske har glömt ![]() "Akta" dig för vissa företag som säljer Adwords "gömda" som egna annonser, alltså att dom sätter upp dom åt dig och tar extra betalt. Lägg ner lite energi på att ta reda på hur det funkar i stället. Finns mycket att läsa på Google. Det fungerar ungefär på samma sätt som du administrerar ditt eget E-spottingkonto. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() |
|||