FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Designern som jag har mitt handelsbolag med reser iväg i ca 3-4 månader och behöver därför en ersättare.
Vi jobbar med främst webbutveckling, men vi tar även fram material för t.ex. tryck, såsom visitkort och annonser etc. Du ska kunna ta fram koncept i t.ex. photoshop med fullständiga designer som du sedan klipper i bitar till mig som gör om det till en webbsida. Om du behärskar fotografering och manipulering av fotografier för bra anpassning på webben så är det tokbra. Har du F-skatt så gör du det riktigt enkelt för mig, annars löser vi det här med lön ändå. Ca 400kr i timmen får du fakturera på, ca 200kr i timmen kan du få som lön. Det beror lite på vad det är för jobb vi gör. Hur mycket jobb vi har varierar stort, men just nu kan du inte räkna med mer än ca 25% tid då det är mest programmeringsarbeten vi utför. Se det som ett extraknäck eller liknande. Jobbet kan också bli långsiktigt, vi räknar med att ha en grafiker på heltid i framtiden, så vi är bara glada om vi kan se ett långsiktigt samarbete med dig. Visa lite referenser och maila mig på info[snabel-a]deserveit.se MVH Tobias Wetterskog, Deserve It Falun (www.deserveit.se) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jäklar vad många designers det verkar finnas på det här bygget.
![]() Tack för alla svar - och fler svar kan väl ramla in... Ehm... ja vad kan jag ge för spontan feedback. Det fanns så mycket vettigt folk som har hört av sig att jag är rätt säker på att det blir en firma med F-skatt. Till er andra - stort tack för visat intresse, jag ska komma ihåg att ni finns om vi får fler behov sen. Det var lite blandad kvalitet, även i individuella ansökningar. Några levererade referenser med webbsidor som jag inte förstod navigeringen på - ni går tyvärr bort direkt, för oss är det tokviktigt att man förstår vad pedagogik innebär, det glömde jag förtydliga. Vi gör hellre världens mest användbara site än världens snyggaste. Naturligtvis har vi kunder som inte inser sitt eget bästa (skämt åsido), då ska jag komma titta tillbaka i inkorgen och bedöma vilken designer som är mest nyskapande. ![]() Alltså: Hellre en lättnavigerad och tydlig meny än design med intregrerade rymdskepp och spegelbild för muspekaren. ![]() Låt mig få spana igenom allt material och klura ett tag så hör jag av mig. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|