FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjenare alla!
1. Tänkte höra om någon är intresserad av att köpa young-superstars.com + innehåll...? Sidan är död eller typ 50 besökare om dagen. ---------------------------------------- 2. stubinen.se + innehåll funderar jag också på att sälja, den har bara funnits i typ några månader och har 50 besökare om dagen. Ni får allt som är upplagt på den också, ganska mycket arbete på det. ---------------------------------------- 3. Smygbilder.se är till salu med professionell sms-tjänst. 2000 unika besökare om dagen, med potensial för det 5-dubbla om man fixar en server som ger gratis bandbredd. 550+ medlemar i nyhetsbrevet. Med lite nya bilder då och då kan man lätt dra in 10000 i månaden om man är bra på att få många besökare. Pris: Budgivning från 100'000kr Egentligen vill jag inte sälja smygbilder.se men om budet är det rätta så... OBS! Endast seriösa bud på smygbilder.se tack |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Och du har förstås tillstånd från dom medverkande att publicera bilderna...
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Behövs inte...
Jag har suddat alla ansikten, så sidan är 100% laglig. Jag har hört mig för om det... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ang. smygbilder.se
Vad är inkomsten för sidan i månaden nu? _Känns som_ om 100kkr+ är ett fantasipris. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
3000 typ efter utlägg och skatt.
När man säljer ett företag så brukan man räkna ut priset genom att ta bruttoinkomsten för 2 år. det landar på omkring 100000 med tanke på potensialen sidan har. Den är bara i barnaåren ännu. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|