FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Totalt rudis vad gäller GPS, men litar på att det bland alla teknikfreak här finns någon som kan svara på min fråga: Kan man på "alla" GPSer se var man varit, dvs någon form av minne som man kan ta ut som bild eller koordinater? Har letat, men vet antagligen inte vad det kallas och därför inte kunnat hitta något...
Eftersom jag antar att det finns så kan jag gärna ta emot tips på modeller oxå ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Guest
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det var saker mer för den misstänksamme partnern
![]() Hittade något som kanske var mer passande: http://www.suunto.com/googleearth/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En route brukar de flesta gpser kunna visa i efterhand. Men sedan beror det ju på vad du skall använda datat till också.
Lämplig gps är som att svara på hur långt ett snöre är. Beror på användningsområde och vad du vill kunna göra med informationen samt din budget. Kolla FAQ sektionen på www. stigoteket.se så har du lite mer information. På stigoteket ser du också hur man kan använda gpser i friluftslivet. Sedan har vi ju hela prylen med sändande gpser med men jag antar att det inte är det du tänkt dig? på utsidan .se finns det en hel del intressant om gpser med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det närmsta du kommar blir nog Telias Friendfinder...än så länge i alla fall.
Det finns en form av GPS tracking där man kan kolla ett objekts läge just nu på redknows.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||