FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag och min kollega driver en av Sveriges största vuxen-communities med över 12 miljoner sidvisningar / vecka.
Vi har ett nytt projekt på gång och behöver ta in en webbdesigner. I kort behöver vi mellan 20 och 40 estetiskt tilltalande, snyggt designade templates skrivna i ren, standards-enlig html med master-css:er. Navigationssystemet på siten är inte byggt än och vi behöver även hjälp med att bygga en snygg och väl fungerande 2-nivåers meny, antingen i flash som vi sedan matar med xml, eller någon dhtml-lösning. Vi har redan ett design-upplägg i form av en förstasida, men behöver nu templates för själva innehållet. (det finns dock relativt stort utrymme för egna ideér) Jag kan bistå med en mer detaljerad detaljspec på jobbet efter att ha mottagit referenser/portfolios/demo på dina färdigheter. Företaget, Communation (www.communation.se) innehar såklart F-skattesedel och fast ersättning sker enligt överenskommelse. Vi letar efter duktiga designers som vet vad de sysslar med. Jag finns på [email protected] MVH / Rasmus |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|