FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Antar att du är ute efter något i stil med statist.se?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Banned
|
Jo något liknande som: Statist.se
i den bemärkelsen att man har en liten profil sida. men inte exakt så. Tanken är att ALLA annvändare ska efter medlemskap kunna lägga upp bilder på sin egna sida kombinerat med informations text. Ingen cominity utan enkelt och smidigt. det är svårt för mig att förklara utan att lämmna ut för mycket information, sedan är jag inte särskilt insatt inom IT men jag har ideer som jag bollat med olika personer och företag. ideen är intressant till 100% men dessa personer vet ej vad sidan skulle kosta. sedan är ju frågan om jag som "amatör " kan underhålla och redigera sidan. finns väll program för "amatörer" för att redigera sidan smidigt och enkelt. eller pratar vi yttligare större kostnader då? /The One - kevin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
bästa är väl alltid att bygga ett eget system för just din tjänst - eftersom den är unik
jag tror fortfarande inte en sådan tjänst skulle ta för lång tid att få ordning på, jag skulle lätt kunna bygga en sida där man kan ladda upp foton etc på nån dag. om jag fick göra det i ASP =) håller fortf. på och lär mig php så det skulle ta en bit längre.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skriv ner en tydlig kravspec och skicka runt till lite konsulter/webfirmor så får du ju e uppfattning om vad det kommer att kosta...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|