FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har velat med denna fråga i flera år.. har hoppat mellan båda valen också (samt haft både laptop och stationär samtidigt)...
Nu börjar den stora datorn hemma bli långsam så då är det åter dags att välja.. uppgradera burken hemma, köpa ny eller bärbar.. och av nån anledning så funderar jag på en powerbook ![]() Även en pro är interssant men jag kan inte riktigt förstå varför jag ska betala så jäkligt mycket mer pengar för vad jag får (kontra en pc laptop med stor skärm etc) hmmm.. får fundera vidare ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Asså.. bara det faktum att man har möjligheter till dual-screen utan att datorn blir seg som smör (sitter här på jobbet med en extra extern skärm och har glömt koppla in den märker jag nu :P) med en desktop tycker jag överväger rätt mkt. Laptops är nice, men det är inte the holy grail för produktivitet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har nu bestämt mig för att köpa en stationär och om några månader en handdator. Tack för alla synpunkter och förslag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tänk om jag också kunde bestämma mig så fort
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Stationär utan tvekan, man får så extremt mycket mer för pengarna om man köper stationär. Lägg dom pengarna du sparar på att köpa två riktigt feta skärmar istället, det är optimalt
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag har kastat ut hela skrivbordet, den feta 20" "tjockskärmen" och istället bosatt mig i soffan med min bärbara, mycket mer bekvämt
![]() kör en usbdisk där jag lagrar allt som inte får plats på min bärbara.. funkra klockrent saknar inte min stationära ett dugg |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|