FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har tänkt på det där i några år men ville inte säga något, för jag ville göra en sådan grej själv förr eller senare. Nu krossade du min dröm. ![]() Men naturligtvis ska man få upp recept som man kan laga mha det man har hemma - recepten måste inte innehålla allt man har. Dock egentligen vet jag inte om jag tror på en sån där funktion rent praktiskt, för nån orkar väl knappast mata in allt de har. Men det kanske är så att recepten kan ha prioritet... Vissa saker är väldigt viktiga och vissa går kanske att leva utan... och vissa saker kanske är underförstådda att man ska ha hemma. Typ smör, socker etc kanske man inte behöver mata in. Teoretiskt sett är funktionen skitbra, men jag vettefan hur mycket jag skulle vilja mata in när jag vill ha ett bra recept... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
en lista på vad vissa saker kan byta ut mot.. så om ett recept ska innehålla t.ex mandlar men cachew nötter funkar lika bra etc, så ska det stå
även tips på saker man "alltid" kan byta mot andra saker osv |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmmm, men om det finns lite "festligare" recept så kanske lite tips på uppläggning av maten och hur man dukar till fest skulle vara något. För när det gäller sånt saknar då jag fantasi.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För barnfamiljer är det ett stort plus att kunna välja recept utan mjölk, vetemjöl och ägg som ju väldigt många barn är överkänsliga mot numera, inkl. ett av mina egna. Så man kunde ha en sektion som innefattar lite sådana recept, typ som allergimat.com
Lycka till |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|