FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
MrJazz...
Lägg i varukorg Till kassan Bekräfta din beställning Ett Två Tre |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
På Persondata är det ju Beställ upplysning Beställ Kod Logga in för att se resultat Ett Två Tre |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Dom borde ju iaf skydda sig mot SQL-injections.... och kanske inte skciak ut felmeddelandena så där snyggt som dom gör nu
![]() Ha så kul grabbar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
SNYGGT !!
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Min mobil stod också på företaget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hur vet dom vart dom ska skicka fakturan/räkningen? Och vad jag vet så skickades ju min aktiveringskod direkt, och man kunde göra kreditupplysningar omedelbart? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Verkar som dom läsrer här iaf.. nu får man inte se felmeddelandet längre..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men fy fan, samtidigt som jag sitter och läser den här tråden, så ringer dom och undrar vart dom ska skicka fakturan, dom hade nämligen en 1 år gammal adress på mig, trots att min adress finns tydligt i eniro/hitta, jag använde tjänsten för drygt 1 månad sedan, då såg inte sidan ut som den gör idag. Jag anser att den information som fanns då inte alls är tillräcklig för att kvaificera som ett köp, det är mycket tydligt att dom försöker vilseleda/bedra sina kunder.
Fabian, kan du berätta mer utförligt vad du skrev för att få det upphävt, jag rekomenderar alla som läser det här att följa fabians råd. Kommer själv att höra av mig omgående. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
min faktura är nu makulerad, och mitt konto är stängt, om någon behöver ha hjälp med vad som ska skriva för att få sin egen faktura makulerad är det bara att skicka ett PM.
MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|