FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
av alla poster som funnits på WN om olika TVprogram så måste jag säga
att gårdagen (tror jag det var) tog rekord. Jag såg uppdrag granskning på svt.se (eftersom jag bor utomlands). Den där tjejen Louise, stackars flicka, vad hon har gått igenom. Jag har aldrig varit så ledsen över ett reportage som jag blev pga detta. Någon annan som såg det? Jag ser just nu intervjun med socialen (chefen). Det finns en längre intervju på SVT.se med han. Han snackar så mycket dynga... Att han inte avgår, gubbjäveln. Titta själv.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Han har avgått!
Detta hörde jag på P1 idag. Dock är det bara chefen som avgått och inte de andra inblandade. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
![]() KALLADE TILL PRESSKONFERENS Boo Hedbrant, tjänsteman i Vetlanda kommun, (t v) meddelade i dag att han lämnar sin tjänst. Socialchef Ola Götesson väljer dock att stanna kvar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Komiskt, när man läser avgångsbeskedet så säger chefen för socialen detta.
– Jag respekterar hans beslut men har fullt förtroende för honom. Boo har på intet sätt fått sparken, han kommer att finnas kvar vid förvaltningen, sa Ola Götesson. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nån som har lust att berätta vad det hela faktiskt handlade om?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Alla eller ingen.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Såg inte just detta program men om det är janne josefsson som är mannen bakom reportaget så vet jag inte vem jag sätter pengarna på. Han ha ju länge och ensidigt bedrivit korståg mot de sociala myndigheterna i flera fall, i vissa har han tokfel (enligt insatta källor) men sånt får ju inte tv tittaren veta pga sekretessen runt fallen ifråga.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|