FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag borde arbeta men det tar emot.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Men jag har jobbat så pass mkt så jag känner att jag kan unna mig en bira ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Glas Påsk! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag jobbade tidigare idag, men nu är man ledig tills på tisdag
![]() Det sista jag gjorde innan jag gick vara att installera några några uppdateringar på windowsservern. Startar om och märker att servern inte startade. Tog över en timme att felsöka och komma fram till minnesfel ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har en projektrapport att färdigställa och imorgon ska jag skjutsa runt på gamla damer på färdtjänsten. Alla med lite vett i skallen (läs: egenföretagare) arbetar fast "pöbeln" beslutat sig för att vara lediga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Jobbar alltid. Har ju dock privilegiet att jobba med det man tycker är kul så det är väll helt okej. Ska dock unna mig lite mindre stress helgen i ära
![]() Trevlig påsk alla! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Äggen är målade, jansson och laxen i ugnen, skinka, köttbullar, sillen och annat gott är snart framdukad. Snart är det påskbuffe !
![]() God påsk på er. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Påsken gör ingen skillnad för mig mer än att det blir påskmiddag hos föräldrarna imorgon.
"Varje dag är en arbetsdag. Varje dag är en ledig dag." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Japp, jobb här också... Fast det är det som är så trevligt med eget företag. Man kan jobba när man vill och man kan planera in ledighet när man vill ;-)..
Dessa storhelger är väl skönt och säkert välkomna för många, men erkänn att de alltid stör i arbetet ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag är och hjälper min syster att anlägga en ny trädgård över påsken.....men klämmer in lite arbete lite då och då, webbsidorna måste uppdateras dagligen.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|