FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
Vi börjar sakta vara klara med wk.se men ni får gärna kommentera vad vi kan göra bättre. Vi har lagt ner 100tals timmar och anlitat copywriters med mera. Man blir lätt blind på saker som kune ha gjorts bättre så ni får gärna klicka runt lite. Sidan är verkligen en 100% omgörning av tidigare sida och jag vill absolut inte att detta ska tolkas som spam eller så. Ni som sitter på MAC är speciellt intressant då vi inte har kunnat testa den i dessa webbläsare. / Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker att ni använt felaktig färgkombination, ni har för mycket gul/grön vilklet gör att sidan ger första intrycket om att sajten handlar om miljöfrågor. "Om oss" sidan beskriver inte vad ni gör (?) vilket är inte helt uppenbart.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar färgerna starkt men sidan tolkas inte som ett webbhotell vet inte varför riktigt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Väldigt snygg sida tycker jag. Verkligen!
Men jag kan hålla med ovanstående om att ni kunde vara tydligare med att framhäva vad ni erbjuder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Mitt uppriktiga omdöme: Grafisk utformning: fyra och en halv av fem Användarvänlighet/begriplighet: fem av fem Lycka till!
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Namnet tolkar jag också som en webbyrå. Tycker sidan känns fräsch.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tackar, angåede namnet så är bolagsverket inte att leka med. Tror det var 13-15 plats vi hade webbkonsulterna i jämtland ab .. Vi är inte heller nödja med det.. Det är blad annat därför vi försöker använda wk.se instället för webbkonsulterna.se..
Just nu så kör vi med banner för webbdesign. Tanken är att vi kan byta ut den mot andra. Är det därför som den känns som design istället för webhotell? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ser bra ut tycker jag, lite miljoöpartiet-känsla i färgvalet, men det behöver inte vara nån nackdel imo...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Snyggt, men skulle ni inte peka wk.se till www.wk.se eller tvärtom.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|