FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle behöva tips på en grossist som har ett stort sortiment av godis. Det är mest styckgodis jag letar efter.
Finns det någon som är fysiskt placerad kring Göteborg vore det toppen! Tacksam för alla tips jag kan få! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
vet inte säkert. och har glömt bort vad ordet grossist innebär i hela kedjan av handeln. Men läste nyligen om Godisprinsen i tidningen som är en uppstickare till Godiskungen el. nåt sånt. Testa Martin Ohlsson oxå dem har hyllsvisa lager av godis men vet inte om dem är rena godis grossister eller bara mellanhänder.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
www.privab.se - Jag har jobbat åt dem som säljare ett tag och mitt ex pappa äger dem, riktigt bra företag att ha och göra med
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tusen tack! Ibland känns det som om man kan fråga vad som helst här och ändå få hjälp :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Åk till partihallerna, när du kör igenom grinden sväng direkt till höger där finns en grossist i stort sätt allt.
Dryck, godis och tobak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Privab har fr.o.m. fredag 19 september 2008 stängt sin butik i Göteborg och flyttat allt till Nässjö. Webshopen finns dock fortfarande kvar och det går bra att handla där.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|