FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
OBS - EJ för minderåriga besökare !
www. dn .nu Enligt Nunames användarvillkor kan Nunames återkalla domänen vid exempelvis barnporr - frågan är verkligen om inte det här faller under det !? Nunames användarvillkor (Paragraf 12) (Känns som ett extremt dumt sätt att tappa en mycket bra domän på) Och utan att vilja göra mig ovän med Danski och gänget som kämpar för att Niue ska ta över driften av .nu, så måste jag ju säga att den här "porrchocken" sammanträffar otroligt lägligt efter ett par veckors artiklar på bla Realtid och IDG som berättat om hur mycket Porr som visas på .nu-domäner och så helt plötsligt får denna domän för första gången innehåll på ett par år !! Webarchive |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan inte komma in på domänen ens ;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Oj snabbare än vad jag trodde !
Sidan låg uppe när jag började mitt inlägg - men jag vet att det var fler än jag som kände till innehållet på sidan.. www.dn.nu/+www.dn.nu&hl=sv&ct=clnk&cd=1&gl=se]Cachad Googlelänk[/url] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Däremot hittat cashad på google - google cash
Och det är ju helt klart anmärkningsvärt för DNs del och mindre om ens något för själva Niue-frågan. Satt du halvsovande och skrev fel eller letade du efter bra CC.TLD domäner? ;-) Hur som helst så kan du nog känna dig ansvarig för Aftonchockens huvudnyhet imorrn om ingen BB-stjärna visar brösten under natten eller de mottar ett PM om något nytt bantningspiller. Förutom "DN utsatt för porrchock" kan vi nog även se "DN rasar mot porrkuppen" som en uppföljare. *Alltid lika höga tankar om media* Edit: Är nog enormt trött, missade skriva det jag skrev inlägget för egentligen: Vet inte om DNS-inställningarna har ändrats i samma men domänen pekar åtminstonde när jag kollade precis till en privat uppkoppling i Danmark. Tittade inte så noga på bilderna men om det är/var minderåriga flickor på sidan så får det en att höja extra på ögonbrynen över vad det är för tok som äger den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
tveksam till om det där var/är barnporr.. ofta är det bara underutvecklade 18+ tjejer
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag håller med melin helt och hållet och tror att olagligheten snarare ligger i att dom använder en logga som liknar Dagens Nyheter. Dvs ett fall av varumärkesintrång.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |