FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Precis som topic.
Sajter jag har 4000unika om dan på ligger extremt lågt just idag. Kan vädret verkligen spela så stor roll? Märker ni nån skillnad? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är ju lite svårt för oss att veta vad extremt lågt är i detta fall, men en extremt fin söndag lär väl ha rätt stor inverkan. En extremt fin måndag behöver nog inte påverka så jättemycket.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi kör ungefär halva mängden bandbredd vid den här tidpunkten jämfört med förra söndagen, och de tidigare söndagarna som var ungefär likadana
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för de
![]() ungefär en tredjedel här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
ja... det är ganska lite idag.... men jag vet inte % så här dags på dagen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För min del är det normala siffror.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Senaste 8 åren har alltid trafiken minskat för mej när sommartiden infaller. Alltså inte nog med att man missar en timmes mätning, trafiken minskar också ganska radikalt.
Kommer som ett brev på posten i slutet på mars. Nu är det bara att vänta tills september för att se + siffror.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Allt är ju väderberoende, men jag vägrar hoppas på en regning sommar!
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag är nästan lite avundsjuk på er som har det lugnare på sommaren. Det är ju ofta då man vill vara ledig. För mig brukar den lugnaste perioden vara november-april. På sommaren kan försäljningen vara tre gånger så hög som övrig tid pga. av att jag har så många lärare som kunder. Väldigt stressande ibland att försöka kombinera det med semester, besök av vänner/släktingar m.m..
I år blev det dock ingen vintersvacka. Jättekul, men jag kommer att vara bortrest (Nya Zeeland) nästan hela april och oroar mig nu lite för hur det ska gå när jag inte fick den vanliga lugna perioden. Ska dock bli spännande att se hur sommaren blir i år när året har börjat så bra... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|