Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

E-posthjälp

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-16, 17:20 #1
hoxons avatar
hoxon hoxon är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2004
hoxon hoxon är inte uppkopplad
Medlem
hoxons avatar

Reg.datum: Apr 2004
Hej,

Jag har tidigare annonserat här efter personal och lyckats få tag i kanonbra personer. Nu gör jag ett nytt försök och hoppas att vi kan hitta en person med koll på läget.

Vi söker en person (konsult eller anställning) som kan hjälpa oss med alla utskick i databaserna. Vi har idag ca 1,5 miljoner adresser varav ca 500 000 är aktiva medlemmar.

Flera av våra sajter har bara 1 utskick var tredje månad vilket inte är okej om man skall ha ett aktivt förhållande med sina medlemmar.

Vi söker dig som är kille / tjej. Har några års erfarenhet av att bearbeta medlemmar via E-post. Det innebär allt ifrån att ta fram lämpliga cpc, cpo eller fasta placeringar i nyhetsbrev.

Vidare bör du ha kunskap i bakomliggande system som behövs för att skicka ut nyhetsbrev (open source eller kostnadseffektiv tjänst).

Designer, programmerare, redaktör finns på plats. Så du behöver kunna vad som fungerar... och vad som inte fungerar. Ta fram underlag till de andra och se till att följa upp med statistik och intäkter.

Tjänsten för konsulter baseras i första hand på prestation medan en person som väljer att gå med i teamet får marknadsmässig lön för den tid som läggs ner. Kombination av lön + provision finns också.

I dagsläget är vi ca 15 personer och driver ett tiotal större sajter i Sverige och Europa.

Skicka underlag / CV/ eller liknande till [email protected]

Ha en trevlig helg,

Mvh

Mikkel
hoxon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017