Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Investeringsutvärdering/uppstart

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-16, 16:22 #1
Vicc Vicc är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
Vicc Vicc är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
Hej!

Jag håller på att utvärdera möjligheter att starta ett dotterbolag i Sverige till ett amerikanskt bolag som håller på med affiliate marknadsföring. Vi har utvecklat en unik server struktur för att processa/sälja leads, samt att skapa leads via e-mail marknadsföring. Idag fokuserar vi på leads inom finansindustrin (framförallt inom bilfinans). Företaget har växt organiskt, utan att ta in extern kapital och har nu över 1M USD i omsättning och går med vinst. Med risken att stöta sig med konkurrenter, så skulle jag vilja säga att vi har vissa kunder idag som är väsentligt mer nöjda med våra tjänster/leads, än med leads från Azoogle eller CJ.

Jag försöker utvärdera möjligheterna ta bolaget till den svenska/Europeiska marknaden. Jag letar efter en person som skulle kunna och vilja hjälpa mig utvärdera möjligheterna ifrån sin erfarenhet av Affiliate marknadsföring på den svenska marknaden. Helst, letar jag efter en person som har djup kunskap om den svenska markanden samt har drivit/ägt ett bolag som sysslade med Affiliate marknadföring. Tidigare efrarenhet av VC-finasiering av ett liknande verksamhet är en stor plus.

Den rätta kandidaten kommer att konpenseras generöst med delägande i det nya bolaget :-).

Skriv gärna PM till mig om Du är intresserad!

MVH,

Victor
Vicc är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017