FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Någon som hört talas om efterfesten . se och vet om det är en seriös verksamhet? Ser ju onekligen rätt bra ut, säger sig vara störst i sverige på personer mellan 16 och 25 år om jag inte minns fel.
Hälsningar, Morgan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Är ju en hyffsat stor aktör inom community-världen.
Så att den är seriös tvivlar jag inte på. Har dock ingen aning om hur det är att annonsera där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"För annonseringsfrågor angående efterfesten.com, kontakta [email protected]" hälsar webmaster på efterfesten.com (origo) genom mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag har vart DJ åt efterfesten för några år sedan, efterfesten är ett seriöst bolag.
och en av dom större innom branchen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu har jag blivit medlem här också, lika bra kanske när man varit i branchen så länge =)
Efterfesten.com är i högsta grad seriöst, och letar ni efter annonseringsmöjligheter så är Tomas rätt man att kontakta enligt ovan. -- Origo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
oj.. och förresten, det officiella namnet är Efterfesten.com =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ni kan juh kolla nattstad.se, som är minst lika stor, om inte större.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Har fått en uppfattning av att de flesta 18+ flyttade till Nattstad.se då Efterfesten sänkte åldergränsen till 16 på registrering.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Nattstad har 125 500 unika i veckan, och 23 750 000 sidvisningar per vecka, senaste siffrorna enligt Nielsen Netratings, v.46
Det är en ganska stor aktör, men många sajter är större. Min erfarenhet säger att Nattstad och Efterfesten är starkast i Göteborg, medans Playahead är starkt i Stockhom och Lunarstorm är stora i mindre städer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||