FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
![]() Edit: Nähä. trodde bilden skulle visas när jag bifogade den, vart tog den vägen? Gör såhär istället, skjut mig inte för att jag länkar är ni snälla - tipsa istället om hur jag borde göra. Med mina 90 inlägg blir länken ändå inte aktiv... http://www.presentkuriren.se/other/nordea.gif |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Underbart med länken i bilden :blink:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför kan de inte stava "hittar" rätt??
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag blir så trött. Om de nu ska lura av folk pengar, kan de inte göra det på ett bra sätt(!)? Alla mail hittills är det stavfel på, dåliga bilder eller alla tänkbara varningar för att man inte ska trycka.
Funderar fasiken på att göra det själv och göra det bra! Någon som är på? B) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Bevisar ju bara hur korkade människorna är som går på det. En aning synd om Nordea som ska behöva lida för att deras kunder är bra dumma i huvudet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har fått 4st sådana mail ifrån "nordea" och ett ifrån "usbank" senaste dagen.
Förstår inte riktigt att folk går på sådana saker efter alla varningar som finns. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Måste snarare vara Nordea som har ett bristfälligt system när det hela tiden blir attackerat. Bort med skraplotterna och jag tror dessa bedrägerier upphör.
Har aldrig sett ett mail som försökt attackera SEB eller FSB. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Som svar på din fråga. Nej det är inte bankens uppgift att idiotsäkra sina kunder men det är bankens uppgift att idiotsäkra sitt system. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||