FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Denna tråden är väl en grej som gör att det kan falla.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Pga av en forumtråd på WN så anser stiftelsen att domänen skall tillfalla sökanden. edit: aja, om man inte kan ställa frågor öppet kring detta på det här sättet så får dom väl vinna skiten.... :wacko: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Att posta trådar om sin domän som kan bli föremål för tvist är nog inget vidare!
Oftast framkommer det just inget som kommer till ens fördel och det man själv skrivit kan tolkas till sin naktdel. Det är lite av till skydd för self-incrimination. Personligen så tror jag inte du kan bli av domänen. Där är faktiskt tillåtet att inte fatta hur viktigt det är att registrera relevanta domäner för sitt IT projekt. Med andra ord så får man stå sitt kast om man inte vet bättre, precis som man får i all annat typ av företagande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är övertygad om att du har goda chanser att få behålla domänen.
Denna tråd känns inte som en nackdel då du inte har registrerat den i ond tro. lycka till |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad har de bjudit då?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och jag har då sagt vad jag anser är mina kostnader hittills. De skulle återkomma. Man får väl kika in under "pågående ATF" då och då på IIS hemsida. :P De "åtgärder" de vidtagit hittills är att ha portat mig på samtliga krogar dom äger på Stureplan. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
lite artiklar idag.
http://www.stureplantelevision.se/press.html kul att dom ljuger iaf ![]() "Han ljuger, han har inte blivit portad" ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |