FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som vet om det finns någon färdig mall för köpekontrakt man kan använda och sätta sin logotyp på?
Om man ska göra ett eget köpekontrakt, i vilket program bör man skapa det i? Ska nämligen ha ett till min hemsida svenskabatmarknaden.se för att erbjuda annonsörer och köpare att använda. Vill veta allt om skapande av köpekontrakt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ett dokument går, som bekant, att skapa in flera program.
Bland annat i Microsoft Word, men jag skulle rekommendera Adobe InDesign om du har tillgång till det och behärskar det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skulle säga att texten i kontraktet är viktigare än vilket verktyg du använt för att skapa det.
Förstår inte riktigt hur du skall applicera kontraktet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Innehållet är som jag ser det lättare att fixa då det finns så många andra köpekontrakt att ta efter.
Vad menar du med hur jag ska applicera det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det viktiga med ett avtal är avtalstexten, inte desingen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Som jag SA, så finns det andra köpekontrakt att kolla på, men jag kan inte sno deras köpekontrakt utan måste göra ett eget, och vet inte hur man gör ett profesionellt.
Förstår ni nu? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Gör det i Word och sno BåtBörsens.
Eller gör det i Indesign och anlita en jurist. Eller gör det i Indesign och sno båtbörsens. Eller anlita en designer och en jurist. Nej jag förstår fortfarande inte tyvärr. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Om jag hade haft pengar att anlita folk hade jag gjort de för länge sen och inte behövt fråga här.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Okej, då är det word och båtbörsen som gäller antar jag?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, det finns färdiga köpekontrakt som du kan använda. De går att inhandla i en välsorterad pappersaffär. Din budget räcker säkert för den investeringen. Huruvida du fritt kan kopiera och mångfaldiga texten framgår säkert av dokumentet ifråga.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|