FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
(Jag vet inte detta är rätt forum, är det fel får väl nån moderator flytta tråden)
Jag har på två olika datorer (Win XP för bägge) försökt att installera Alexa-toolbaren bägge gångerna fick jag enbart en Alexatoolbar som är "tom" (se bifogad bild, Alexatoolbaren ligger under Google-baren) Måste tillägga att jag aldrig använt Alexa förrut, men det verkar vara ett bra och användbart verktyg... Någon som också fått en "tom" Alexatoolbar? Eller har jag gjort nåt klassiskt "nybörjarfel" ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Får precis samma program i Internet Explorer 7... bara en lång, vit ruta..
Det kanske inte fungerar för den nyaste versionen av IE..? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Fast jag kör IE 6 på mina maskiner, så det måste vara nåt annat problem
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Varför har ni Alexa OCH Google toolbar?
Google toolbar rapporterar också till Alexa. Eller får det dubbel effekt? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
På en av mina andra maskiner efter installationen av Alexa påstår ett av mina anti-spyware program att Alexa använder sig av en DLL som är ett spyware! Jag har tidigare hört snack om att Alexa är någon sorts trojan, men jag tänkte att när "alla" kör Alexa här på WN.se så borde det kanske inte vara nån fara... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det tror jag inte. Var har du läst det. I alla fall inte Alexa traffic rank. Den baserar sig enbart de som har alexa toolbar installerade i sin webbläsare. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|