FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Har försökt få ihop det här php malinglist nu en halvtimme men de skiter sig rätt ordentligt. Har för mig att för en 3-4 år sedan fanns det en massa tjänster som erbjöd att man fick skicka ut nyhetsbrev till sina kunder, etc.. Till problemet> Jag har en 200-300 jag behöver skicka ut ett mail till. Att göra detta manuellt via webmailen kommer ta mig halva natten.. Och främst väldigt drygt och risk för att jag missar vissa adresser, etc.. Vad har ni för tips till mig? Vad finns för tjänster som man kan få upp direkt? Som sagt, det handlar om ett mail, en gång, no more! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
kan tillägga att det jag via google fick upp var bara massa skräp där man var tvungen att göra någon beställning som sen tar 87 veckor att hantera.. givetvis kan jag tänka mig att betala för det hela... men det måste vara något snabbt och smidigt... och säkert...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan du inte bara göra en lista med alla adresser i Mozilla Thunderbird och välja "dold kopia" när du skickar till hela listan? Så gör vi i våran förening när vi skickar ut nyhetsbrev..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
vi kör Maxbulk mailer fr OS x men tror att den finns för PC också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om det inte är en engångsgrej utan du vill ha något mer hållbart, för att kunna göra fler utskick längre fram kan du ju titta på ex ymlp.com. Du betalar med kort och du kan ha ett konto på några minuter.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
eller på paloma.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
någon som har billigare alternativ? typ kanske en hundring i månaden eller något.. 300 spänn i månaden känns lite väl mastigt.. är nämligen också i behov
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|