FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har funderat över om det inte skulle vara möjligt att dra ihop ett gäng som bor i närheten av Örebro eller andra som frivilligt kan tänka sig att åka till Örebro för att ses över en bit mat och lite god dryck vid lämpligt tillfälle. Inget storslaget med andra ord...
Ett slags lokal WN-träff ![]() Anmäl intresse i tråden så kan vi spika detaljer senare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag ska te Wongs i helgen. Om ni ställer er utanför där på fredag, runt 20-tiden och sjunger "Vi älskar Björn" kommer ni att få ett ypperligt tillfälle att ses "över" en bit mat och lite god dryck.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Anmäler mitt intresse här! =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul! Skriv även upp mig på listan!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nej men seriöst, det vore soft. Jag är på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag är med!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Bara vi inte går på Gränden eller Kinamuren, rejäl Svensson-varning där. Ni måste ju ta med i beräkningen att vi är framgångsrika och en vis man sa en gång "för att lyckas måste man ge intryck av att redan ha lyckats". Nu har iofs den visa mannen bytt sin S-klass mot en SAAB men det är en annan historia =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för den! Självklart gick jag just igår på Kinamuren - för första gången sen jag flyttade hit (9 år). Men heter man Johansson, har villa, vovve & "vovlo" så va fan...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag var där i lördags med tjejen och det sög rätt hårt. Kineserna måste ha gjort studiebesök i hemlandet för maken till kontroll av om gästerna betalat eller om de ätit färdigt har jag aldrig upplevt. En servitris snodde min tjejs bestick när tallriken lyftes bort, servitrisen stäckte sig över min tjejes ansikte/tallrik för att nå en tom tallrik längre in. Jag blev tillsagd att eftersom jag beställde ala carte så var jag inte tillåten att äta från buffén...
Nej tacka vet jag Wongs, snäppet dyrare men jisses vilken skillnad på service och mat. Man kan hyra deras lounge en våning upp.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Några inkomna svar, kanske fler hakar på senare...
Föreslår onsdag 14 mars 19:00 på Wongs |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|