FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Soffta community söker en designer för ett rejält anisktslyft till sidan. Det som skall göras är en enklare modell och fräschare än av den utslitna sida vi tidigare använt oss av.
Det som skall göras är förutom en design är att krypinen även dom måste fräschas upp. Lite kortfattat; Själva designen på sidan; Ska få en helt ny form/look, enklare, snyggare. Helt enkelt mer användarvänlig än vad den är idag! Kan bli till att få designa vissa sidor i en annan form också men i stort sett så ska dom vara i den form dom är nu. Banner/logga; Här behöver jag nog inte gå in på alltför mycket information men givetvis ska den också ändras helt och hållet. Krypin; Som jag skrev om designen på sidan så måste även krypinen bli mer användarvänlig precis som hela sidan. Ser gärna att ni som söker har någon tidigare erfarenhet av att designa communitys, det är dock inget krav! Att visa upp en portfölj av tidigare arbeten uppskattas även det mycket. I övrigt ser jag gärna att ni kan (x)html, css och allt därefter som ni kan tyckas är nödvändigt. Kan ni även baka in asp-koden som finns på sidan i-dagsläget i den nya designen så det fungerar till 100% så är "tummen upp" inte långt borta. Ersättning samt deadline; Ersättningen ser jag som ett diskussionsområde( efter överenskommelse) men att deadlinen ligger på 1 - 1½ månad från och med när personen för jobbet anlitas. Ersättningen består givetvis av pengar och betalas samma dag som sidan/designen är redo att lanseras. ---------------------------------------------------------------------------- Även en vass asp-kodare kommer det att ropas efter, du skall bland annat skapa en "bank", givetvis är det inte en riktigt fungerande bank! Samt att du skall fräscha upp koden litegrann samt en del nya funktioner ska skapas så som; Gängfunktioner Bråk Allierade etc. Givetvis har jag bara skrapat lite på ytan av vad det är för funktioner och inga detaljer har tagits med Det är en del av vad som ska skapas efter att designen är redo! Ni når mig lättast via ett pm till att börja med! Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|