FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tänker nu sälja min hemsida som har otroligt stor potential och redan mycket trafik och reklamintäkter.
Det som ingår är: domänen Hubbar.nu (+ Bakgrund.nu och Dido.se) Hemsidan, all data, design och scripts. Webhotell (Betalat för 1 år till) Här följer ett utdrag från trafiken för Januari: Page Loads Unique Visitors First Time Visitors Returning Visitors Total 8,288 4,569 3,317 1,252 Average/day 267 147 107 40 Den har ungefär 5000 besökare i månaden och 150-200 besökare om dagen. Vilket bevisar att den har stor potential eftersom jag inte har tid att uppdatera den längre men trafiken sjunker ändå inte. Detaljerad trafik går att få om du är intresserad. Tänkte börja budgivningen på 2000 kr. Köp-nu pris är 10 000 kr. Kan även tänka mig att byta sidan och allt innehåll mot någon fin domän. Skicka ett PM med ett bud eller bytesförslag. Mvh, Christian |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
För det första ligger den i fel forum och sen vill jag minnas att domänen var ute till försäljning på wn för bara några månader sen, eller är jag ute o cyklar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...highlite=hubbar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En skum sak, om sidan varit ute XXX antal gånger till salu och ingen nappar, borde man inte naturligt sätt då SÄNKA priset istället för att höja det??
Eller är jag ute och cyklar? Snackar ju om att den varit ut för: 500 Kr ("Köpnu", 5000kr) 1000 Kr ("Köpnu", 5000kr) och nu 2000kr och Köpnu på 10000:- *suck* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
10 000 kr för 150 unika besökare? Dessutom en målgrupp som inte direkt är kända för att vara benägna att betala för saker?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag väntar tills det blir REA
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Doh, fick inte med bilden. Nåja, kan inte förvänta mig mer när man har feber å är förkyld. "Domännamn Diskutera domännamn. Sälj domännamn. Köp domännamn." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Besökarna har dock blivit fler med tiden och priset borde jag väl ändå få sätta hur jag vill.
Högsta budet ligger just nu på 2500 kr via pm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|