FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Webmaster Network [WN] ger företag möjligheten att nå WN’s besökare.
Efter månaders påtryckningar från vissa av wn’s medlemmar har vi tagit fram en möjlighet att nå WN’s besökare. Vi bedömer att detta kommer gynna alla, seriösa aktörer kan annonsera till en billig penning och smygreklamen minskar. Jens kommer att sköta om annonssystemet så kontakta honom om intresse finns, bifoga info om vad du vill exponera. Pris 400 kr per månad för att ingå i rotationen bland max 14 andra annonsörer. I respekt till våra besökare skall givetvis WN's målgrupp vara passande, vi kommer inte godkänna allmänna kampanjer från företag som bara vill annonsera till den symboliska kostnaden. WN
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bra jobbat!
Kul att se att wn byggs på. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är nåt fel med HTML-koden sedan ändringen. I Opera syns ingenting efter 150x40px-annonsen och neråt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Administratör
|
Det ska vara åtgärdat nu.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Japp! Cheers, som vi säger över här.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Jag vill annonsera på wn.se men kan inte komma i kontakt med någon att prata med?? hjälp.. /Bo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jens har inte svarat på PM på över en månad...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Just nu finns det ett fåtal annonsplatser kvar, så det är bara att PM'a faktura-uppgifter till Jens så fixar han det.
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jupps, det stämmer bra det Thomas. Men nu har jag fått svar så nu är jag så nöjd så
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|