FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Var kan man få ett kreditkort som är svart- eller guldfärgat?
Förutom Remembercard. Finns det någon som har betalkort, dvs inte kreditkort? Lite bling bling för plånboken. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Just det, men där är det väl en stor orange logga i mitten?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Eurocard har väl alltid haft guldfärgade kort... Amex beroende på nivå har väl både guld & svart...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Swedbanks nya företagskort är helt OK faktiskt, finns nog både som debit & credit cards.. Amex guld finns annars, 1200kr/år (för privat, vet inte vad det kostar på företag). Vet inte om det är så lyckat för företag dock då Amex har usel täckning här i Sverige, skulle tro att de flesta har det för att det ser fräckt ut i plånboken, jag vet inte någon som är speciellt förtjust i deras svenska coverage iallafall.. dock så var det ju bling du var ute efter så ta ett sånt så har du något att vifta med på krogen om det nu var det du var ute efter
![]() Amex black kan du inte ansöka om. Guld är högsta "publika" nivån.. Edit: Ett silvrigt Visa Business kreditkort tycker jag personligen ser bra ut också.. kostar 450kr/år + eventuella extraavgifter beroende på hur lång kredittid du vill ha på fakturorna..
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Edit: Hittade http://www.swedbank.se/mer och http://www.swedbankkampanjer.se/Mer/941201...01Mer_guide.pdf Kanske var det 95 kr månaden med extratjänster till? Och inte bara för att byta färg? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om du skaffar ett Swedbank MER kort är du skapligt unik. Jag kör taxi och hittils har bara en person betalat med det kortet.
Det finns många fördelar. Min kund hade till exempel köpt en platt-tv med kortet. Sen hittade han samma tv 4.000:- billigare... och fick 4.000:- tillbaka av kortföretaget! Rena vinsten, som han uttryckte det. Men så kostade tv:n en rejäl slant... tror han sa 35.000:- eller nåt... Han hade inte dåligt med pengar, den killen. (Dessutom var han yngre än mig...!!) Nåja, han var trevlig i alla fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bästa sättet att förlänga sin penis billigt i detta fallet är väl att måla sitt vanliga fjuttiga bankkort svart med målarfärg?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |