FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle investera pengarna, för 1.8 miljarder bör man kunna nå en avkastning på minst 100 - 200 miljoner om året. Dessa skulle dels återinvesteras, dels användas för att hjälpa släkt och vänner, dels för att hjälpa behövande människor runt om i världen. Skulle dock inte hjälpa dem genom att ge dem pengar, i stället genom att invesera pengarna i deras länder genom att tex bygga skolor, arbetsplatser etc.
Sedan skulle jag så klart även använda en del av avkastningen för att starta egna företag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Köpa upp IIS och sparka alla tomtar och driva det vidare i egen regi.
Skulle det bli några kronor över, så skulle jag köpa en Volvo HGV, hund och importera några fruar som kunde trösta mig när jag blivit mobbad i media av olika sorters IT-nördar efter att ha höjt förnyelse av .se domäner till 25000:- per år. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle köpa WN och sen radera detta meddelande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
Skulle köpa en buss, http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...=15557&hl=&s=wn
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
1. Investera & Investera
2. Humanitär hjälp 3. Fortsätta arbeta hårt vardagar, men ha det riktigt skönt på helgerna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Frågan är också, skulle ni bli lyckligare?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle sattsat på gratis fiber med gbit till alla
![]() Ne men skulle byggt extremt stort stamnät genom sverige och köpt så många bergrum som går och byggt världens störtsta datorhallar endast för att det skulle varit kul. Sedan så klart saker man kan vara behov av som flygplan och sådant så man kan komma vart man vill smidigt. Sedan en egen ö så man själv kan bestämma va man vill göra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gifta mig, köpa ett stort hus med pool, utescen och annat spännande. Sen ha fest ofta. Bjuda spännande personer. Intressanta möten.
I övrigt, arbeta som nu, fast kanske lite mindre. Resa måste man! :-) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|