FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hehe. Jag hade ett Cola skåp förr som jag hade bredvid datorn. Och visst hade man några meter till kylen, men har man fullt upp med att fixa så orkar man inte först ta av sig hörlurarna och sedan gå och hämta, när man kan ta handen en liten bit.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det här kylskåpet var rätt så trevligt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
okej, gammal tråd ville inte bumpa men nu är det redan gjort av ett märkligt inlägg som jag inte riktigt förstod =)
Iallafall kan man konstatera att kylskåpen låter lite för mycket, men är helt perfekt ändå. Får plats 4 öl i silvervarianten, och 8 cola i pepsi skåpet. Håller svinbra temperatur, dvs precis lagom kallt aningen för kallt ibland om man vill svepa. Som test körde jag igång det på kvällen och stängde av det innan jag gick till jobbet, när jag kom hem från jobbet (9tim senare) var drickan fortfarande kall. Helt underbar isolering. Silverkylskåpet har en bra termostat så det går inte max hela tiden, det gör däremot pepsivarianten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har en som jag fick av syrran:
http://testcentret.idg.se/qbild/prod...esk%C3%A5p.jpg Får plats ett par drickor + lite snacks i den. Dock låter den lite för mycket och blir varm som fan, men kyller inuti gör den iafl! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|