FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det bara jag som inte kan se Google Adwords Qualified Advertising Individuals-status
Blir bara vidareskickad till Loginsidan för adwords http://www.whoisagap.com/individuals/denmark.html :angry: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Om du är iriterad över det faktumet att många av de som påstår sig vara GAP godkända bara länkar till Google.dk eller internlänkar på sin egen hemsida, så kan jag medela att detta påtalade jag för vår kontaktperson på Dublin för ca 6 månader sen och fick då svaret att det finns inga krav på det. Så var det dock när vi gjorde proven då fick man länken efter avklarat prov som man skulle länka till. Dock så är det ju inte smart av de berörda företagen att inte utnyttja det då det lär ju hjälpa dem till att få in nya kunder lättare. Mvh Johan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Nej, typ inget av det utan mer det att den vill att jag ska logga in på adwords för att se om man är en kvalificerad GAPare.[B] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag har som sagt samma problem och väntar på svar från vår kontakt. Jag återkommer lite senare när jag vet mer. Vi får väl hoppas att det är ett fel som ligger bakom och inte en förändring att det endast är GAP:s som kan se vem som är GAP? Något som i sig vore helt galet.
Men jag håller för övrigt med Finnmera. Jag har sett flera som fuskar med kvalificeringen där de använder en "qualified COMPANY" logo när de endast är kvalificerade som "qualified INDIVIDUAL". Så av just den anledningen borde det vara ett krav att logon är länkad och används korrekt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Det är ett tillfälligt tekniskt fel som ligger bakom verifieringssidorna för professionals. Som jag förstår det kommer det fungera som vanligt inom kort.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Dom är verkligen snabba på att åtgärda saker.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag tycker att det mesta tar extremt lång tid just nu.
Dels problemet med GAP sidorna men också övriga hantering. Någon mer än jag som upplever att det tar väldigt lång tid att få igenom ändringar och/eller lägga upp nya konton? Det normala 10-15 minuter har nu övergått till timmar. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|