FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Brukar beställa böcker online, framförallt pocket. För ett par år sedan hittade jag en sajt i England, som sålde billiga pocketböcker. Tyvär kommer jag inte ihåg addressen till sajten. Har försökt att hitta den via google, men tyvär.
Tänkte beställa 10-15 pocketböcker som ska läsas under semestern i Thailand nu i mars. Har aldrig köpt från amazon.co.uk, men funderar på det. Om du beställer böcker ifrån England, vilken sajt är din favorit? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag blev lite sugen på egenreklam..... men det frå man ju inte gör, så det skippar jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Köpa de begagnade i Thailand istället??
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
I och för sig så skulle man kunna göra det. Problemet är att där vi tillbringar semestern, är långt ifrån turiststorterna eller större städer.
Det får då bli att man köper begagnade böcker på thai :P Det räcker nog då med en bok. Talar och förstår thai relativt bra, men har aldrig lyckats att lära mig att läsa thai. Nä, det känns bättre om böckerna redan ligger i bagaget. Så att man kan lägga sig i hängmattan vid stranden, slå upp en iskall öl och börja läsa en bra bok när man är framme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, sorry. Tänkte just med på turistorterna, där engelska böcker inte är något problem
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det bara engelska böcker du vill ha?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Nädå, svenska böcker går också bra. Men oftas när det gäller nya böcker så köper jag engelska, orkar inte vänta på den svenskaöversättningen.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|