| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#12 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Det fungerar bra för mig... skyll inte på stackars surftown ;D
Skit bakom spakarna tror jag |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#13 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Onödigt av Terabyte att klaga. Får man inte hjälp hos supporten av olika anledningar så skadar det väll ingen att man frågar här när det dessutom finns folk som vill hjälpa till.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#14 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Ja, varför inte skapa en egen kategori för support av tjänster för olika företag?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#15 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Nu var det ju faktiskt så att frågan var befogad då Surftown i dagarna uppgraderade sin MySQL och därför kan man som princip misstänka att något var fel då det inte funkade för han. Notera att han inte frågade HUR man gör, utan OM det fungerade...
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#16 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#17 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
Hur som helst, problem solved. Tillbaka till arbetet. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|