FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
B-(One.com) är det största skurkhotellet jag vart med om, raderar kontot utan minsta förvarning och vägrar att svara på varför de gjorde det. Supportmail med svar på en rad m.m. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ligger själv på webbland och där finns det du beskriver.
Angående webbhotellguiden här så är den tyvärr inte så detaljerad på versioner av MySql och PHP som man skulle kunna önska. Verkar som att kunderna motsätter sig uppgradering för att de skulle behöva skriva om sina sajter. Det är inte tillräcklgit stor kritisk massa med folk som kräver version 5 av ovan nämnda för att det ska slå igenom på bred front. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Oderland.se uppfyller samtliga krav. Bästa uptime och responsetime jag stött på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har själv en site hos one.com, och har inte haft några som helst problem.
Webbplatsen drar ca 150 MB trafik per dygn. Utifrån vad jag har hört från deras support är det inga problem om man skulle ha en sida med väldigt mycket trafik, så länge man inte belastar servern överdrivet mycket. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Av ren nyfikenhet - varför kräver du låga pingtider? Jag tvivlar på att besökarna märker om det tar 5ms eller 50ms, eller menar du att webservern ska svara snabbt etc. (läs: ha låg belastning) ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jx.se Trevliga sundsvallspersoner därbakom =)
Kan ju inte bli bättre |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
PatrikWebb.com
Har 3 domanär i samma kontot , har flyttat domanän och aldrig har det blivit nåt problem. Och det viktigaste : Supportet svarar alltid dina email samma eller nästa dag. b-one sux big times. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||