FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
I väntan på att Internet ska hitta domänen via bytet av dns så tänkte jag efterlysa samarbete/n med andra webbplatsägare som är intresserade av layout, design, php, marknadsföring, mm och kan se sex och titta på porr, mm utan att se ut som en fågelholk i ansiktet eller tappa hakan. Siten har/hade 68 medlemmar som via sökmotorer ramlade in på sidan.
Siten har nu legat nere i ca 3 veckor på grund av uppdatering/uppgradering eftersom inte alla funktioner fungerade på det tidigare webbhotellet så var jag tvungen att byta. Nu har jag väntat på det nya webbhotellets support i två veckor utan svar och tvingas därför byta tillbaka till det första webbhotellet igen, där jag fick support alldeles nyss där svaret var: "Prova det här.. så borde det fungera, eventuellt?" Själv jobbar jag i veckorna med annat men lägger ner all övrig tid på att jobba med sitens layout, funktioner, godkänna/uppgradera medlemmar/bilder/ och snart eventuellt också videos etc.. Jag söker samarbete med andra webmasters som har en kundgrupp vars intressen kan inrikta sig mot att dejta, söka partners för sex, egna bilder/videos/blogga/chatta. Olika typer av samarbeten är också intressanta, tex, länkbyten, banners, dagens/veckans/månadens sponsor, delägarskap.. etc. Jag förstår om det dyker upp en del frågor, skicka dem i så fall direkt till mig via PM. Obs, siten är ännu inte hittad pga bytet av dns.. när den har gjort det återsår en himmla massa jobb! Det kommer att bli bra! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|