FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Dom vet verkligen hur dom tar ut överpris i Stockholm.
I närområdet här så tar dom 20kr för att köra några kilometer. Och jag tror inte att bensinen är dyrare där nere än här uppe ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
helt offtopic: känner en pizzabagare (komiskt nog med tanke på vad som trådens författare råkat ut för så blev jag bekant med pizzabagaren i fråga när han krockade sönder bilen jag körde); han kör ut pizzor om man beställer två eller fler. han blev erbjuden sex av en tjej om han körde ut bara 1 pizza till henne.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
"jag känner en pizzabagare"..."jo det är så att min kompis har fått ett konstigt sår på..."
brokep, vi genomskådar dig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Pizza Express är värdelösa. Visserligen bara testat en gång för sju år sedan, men då var pizzorna kalla när de kom fram. Dessutom var det färdiga pizzabottnar man använt.
Har för mig att det finns ett par pizzerior bara några minuters gångavstånd från tunnelbanan i Högdalen; men du kanske inte bor riktigt så nära...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Även jag har samma erfarenhet som Jonny.
Den gången jag beställde pizza från Pizza Express kom de fram kolsvarta och iskalla 2 timmar efter beställning. Min nuvrande pizza kommer på 20 min med varma pizzor. 40:- oavsett antal pizzor för utkörningen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja jag brukar iaf kolla på www.pizza.nu. =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Men nu löste det sig igår kväll ändå tack vare en trevlig granne ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag förmodar att du också kan få taxi att köra hem pizza till dig, men det kanske blir lite dyrt...?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|