FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Inlägget redigerat av moderator
Egenreklam på WN är inte tillåtet, i någon form |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ehh... Får man göra så här?
Känns som egenreklam... Eller kan jag också posta i detta forum angående seriösa länkbyten? :/ :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
"Har inga stora förhoppningar här". Suck. Varför ens försöka, igen, i så fall?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
"Har inga stora förhoppningar här..."
??? varför posta överhuvudtaget då?? kan dock lova att det finns många medlemmar här som bedriver stora och seriösa ("vettiga") sajter även om det inte är dem som de skyltas med i signaturerna! konstig inställning iaf om du vill nå sammarbete |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Förhoppningarna grusades snabbt...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Byten: Du kanske ska förklara vad du menar med "seriösa sajter".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad är det för fel med vanliga länkkataloger?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Byten: Hur går det, kommer det någon definition av "seriösa sajter" så vi vet om det är lönt att höra av sig?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Samma användare, annat nick Om vi ska summera tidigare trådar av personen så är en "seriös sida" direkt lika med "min sida och ingen annans". Tyvärr har jag inte äran som andra har fått och kan se hur dessa "seriösa sidor" ska se ut men tydligen ska de använda gratisDNS-servrar som saknar ett A-record. Med andra ord, leda absolut ingenstans och utelämna oss som vill se detta mästerverk! Vi får även lära oss att seriösa sidor inte existerar på WN, det är nästan som man blir lite besviken efter att ha gått i tankarna om att det fanns massor med trevliga och bra webmasters här. Och där var min natt förstörd - tröstdricka öl! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|