FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej allihopa.
vet inte om ja placerar tråden rätt.. men behöver lite tips och råd. Det börjar rulla på rätt bra med besökare på min sida www.gaddad.se nu och grundtanken är väl att i version 2 får mer community över allt, ver 2 är under uppbyggnad och bör vara klar under den här månaden. Till mitt problem. Jag är inte nöjd med upplägget just nu ang röstningsystemet.. Den räknar ut ett snitt, och bästa snittet vinner månadens tattoo..räknaren nollställs varje månad. man måste ha minst 10 röster för att den ska "aktiveras" till listan. Nån som har förslag på hur man gör den rättvisaste och bästa "reglerna" för hur man ska räkna ut vinnaren. Som de är nu känns de som för de första att de är bättre att inte få nån röst alls än att få tex en 1 eller 2a för de drar ner snittet mer. samt så känns de som om man lägger upp bilden säg den sista i månaden och får 10st att rösta 10poäng sista timmarna så vinner man. hmm vet inte om ja förklarar de bra.. Men är egentligen ute efter om de är nån som vet hur man ska lägga upp det på bästa sätt.. Tack på förhand Stefan |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|