FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Verkar många som kör joomla om jag inte sett fel eller? Som sagt, letar fortfarande men vill inte stöka ner mer i Daniels tråd så skicka pm om du kommer på något.. tack på förhand
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kostar inte mycket (såvida du inte kräver mängder med funktioner). Det blir helt anpassat efter hur du önskar. (Uppskattas i admin) Flesta kodare på WN är nog duktiga nog för att fxa det åt dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mattias: Ja absolut, har träffat mycket bra folk under min tid här, inte det jag säger - men då jag mest är lite halvnyfiken på om en sådan sida funkar och är värt att bygga något på så skulel jag hemskt gärna ta ett färdigt cms, ser ingen anledning att ta tid från mina kodare för att göra nått sånt, har andra projekt som behöver deras tid, det här är mer ett litet projekt som jag vill göra på egen hand
![]() Inte lätt när grafiker får för sig att göra saker som behöver kodas ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lite offtopic: Rankar sökmotorer en sida sämre om den inte har en unik källkod?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
nog har det väl diskuteras här förut att sökmotorer inte bryr sig om källkoden? Utan att det är själva textinnehållet som faktiskt spelar någon roll. Så min kvalificerade gissning blir: Nej - sökmotorerna rankar inte en sida sämre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Textinnnehållet är en del av källkoden, så är det bara unikt är det inga problem.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|