FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Eftersom jag är en söndagsprogramerare som måste ha rejält med hjälp vad jag än
ska göra så har det inte varigt lätt att komma dit jag är idag, så lite stolt är man nu även fasst sidan ser ut som ja *Beep* (Bäst å inte säga det öppet typ) Jag har länge kollat på lite olika uppbyggnader såsom: worldpollution.com - Riktigt snygg tycker jag swedasia.com/swe/nepvol_sfirst.htm - Ungefär samma uppbyggnad som ovan, riktigt snyggt. Och även: aftonbladet.se har den typ av stilen jag vill ha Ni kanske ser likheterna av dessa tre templates ? Som det är nu så har jag integrerat alla sidorna jag har i forumets egna template. Vilket inte är så dumt det heller, men med tiden så har ja lyckats förstöra det utseendet totalt. Och nu ser min sida ut som ja, *Beep* kanske inte ska säga det öppet heller. Jag har kollat lite grann på: boonex.com och deras Dolphin Community Builder. Och det ser ut som en bra grej, men ja har inte hittat en enda liknande template där, eller någon annanstans... Så jag söker lite råd om vad jag ska ta mig till. För att få en template med mitt nuvarande forum integrerat på något vis... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|