FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu kan man inte länka till sin produkt som företagare på blocket utan att vara en registrerad butik.
Vet någon vad det kostar att registrera en butik på blocket? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Om de inte ändrat priserna så är det:
4480 kr exkl moms / år 2 mån per radannons 20 kr Tycker det är dåligt skött. Det finns ingenting positivt med en webbutik på blocket, de saknar ju all funktionalitet som man kan tänka sig. Man kan inte ens söka inom den butik man är inne och tittar på utan behöver bläddra på nästa. Det löjliga är att man ska betala både för butiken och radannonser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Känns som dom skall suga ut varje korv öre dom kan.
Man kan inte mer än hoppas att annonsörer och besökare hittar någon annan plats. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Heh.. billigare trafik än från blocket.se har ju inte gått att få i sverige. Jag är glad för det jag hann suga i mig innan de satte stopp för det. Bättre trafik än från adwords också för den delen...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men länkar som redan är inlagda verkar fungera fortfarande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Man får dock skriva "Besök vår hemsida: www.blabla.se".
Fast länken var ju väldigt fin i SEO syfte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Stor skillnad på att skriva och få en klickbar länk i ren konvertering som jag ser det..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ja självklart. Men det skulle vara lite illa om man inte ens fick skriva webbadressen.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Egentligen inte. Jag blev lite förvånad när jag försök upptäckte att det gick att lägga till länkar på blocket. Det är ju i första hand till för privatförsäljning och blocket vill väl behålla sina användare på siten. Hade lungt betalat 10-20:- extra för att få ha en länk per annons. Fast nu lägger jag inte upp så många att det är värt att betala för en butik riktigt..
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|