FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Om man betalar med kort på Crystone har de direktregistrering av .se och .com domäner eller måste man vänta ett dygn......nu så här på kvällen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Snälla ingen som vet? Ingen på supporten svara, vilket är förståeligt så här på kvällen. Vill ta en domän som jag kom på ikväll.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Loopia kan direktregistrera om du vill använda dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har tidigare använt Crystone så vill köra på samma, dessutom billigare. Skall ha ett par stycken.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Loopia har väl inte direktregistrering...? Det krävs väl viss handpåläggning som oftast brukar gå snabbt, men det vore ännu bättre om man kunnat ordna ett automatiskt alternativ - funkar betalningen så är domänen min (om den fortfarande är ledig...)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
VIP
|
I dagsläget har vi snabb support och registrering mellan kl 8-23.
Direktregistrering kommer igång samtidigt som PEM, vilket är 40-50 dagar! Som en sidnotis: En spännande intervju med Joakim Frid, VD på Crystone, kommer snart på vår företagsblogg samt en kort version på min privata blogg. Där berättar han bl a om olika utmaningar och vilka mål han har med Crystone framöver. Ett utmärkt ställe att kommentera och ge feedback ifall det är tjänster ni saknar, något ni tycker är extra bra eller något som kan göras bättre etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||