FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det dök upp en tråd här på WN i söndags där det efterlystes lösningar för att enkelt annonsera ut ledigt annonsutrymme på sin webbplats, alternativt om man var annonsör att leta lediga och lämpliga utrymmen att annonsera på. Jag började bygga ett system i den riktningen för drygt ett år sedan men projektet lades på is på grund av tidsbrist, trots att det grundläggande var så gott som färdigställt. Jag har nu tagit mig i kragen och fixat klart det viktigaste. Skalade dessutom av en del påbörjade funktioner som inte är absolut nödvändiga för tjänstens funktion.
Skulle gärna vilja ha lite feedback på tjänsten. Användarmässigt, funktionsmässigt och allt annat som kan tänkas värt att förbättra och kommentera. Påpekas bör väl att jag inte är grafiskt lagd och därmed är design och layout inte i den högsta skolan. http://www.webadtrader.com Behövs en tjänst som denna? Tips på ytterligare funktioner? Sök, annonsbevakning och ändring av personliga uppgifter är planerat till nästa version. Överskådligt? Lätt att använda? För den som vill testa att registrera och lägga upp annonser är det helt ok att använda "skräpuppgifter". Jag rensar konton och annonser om ett par dagar som inte är "riktiga". |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|