FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Denna gubbe som är VD är av samma dynga som år efter år suttit i IIS. Och den gamla dyngan finns tyvärr kvar i andra positioner fast med andra titlar som helt saknar grund för IIS´s verksamhet. (varför jag frågar när du registrerade din första domän beror på att alla på WN verkar så kunniga om allt, konstigt nog så var vi bara ett fåtal som registrerade domäner för flera år sen och som vet hur det såg ut då och förstår skillnaden från då och nu. med ett fåtal så menar jag att jag skulle kunna räkna alla på WN som registrerade domäner 2000- på mina fingrar). IIS/Nic.se har bara haft en VD som varit kvalificerad, han låg tyvärr flera ljusår framför styrelsen av IIS vilket var ett problem - pga deras egon. En man med visioner.... REDIGERAD Personangrepp och eventuellt förtal hör inte hemma på WN. Delar av bortredigerat material strider också mot PUL #jonny |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Johan H - Jag känner det inte direkt som utvecklande med snoppmätartävlingar..
Men för att blidka din bitterhet en smula; 1995-04-12 godkändes den första .se-domänansökan jag var involverad i och har sedan dess registrerat en nätt liten samling domäner under såväl kända som okända tlder. Men på vilket sätt skulle det vara relevant för vilka åsikter jag (och andra har) kring IIS idag och igår ? Knappast någonting alls skulle jag säga. Men du verkar mest vara störd över att någon på wn har något positivt att säga eller sätter förhoppningar till IIS. [REDIGERAD, se inlägget ovan #jonny] Men vad gäller den kvalificerade VDn, håller jag med om att det var extremt olyckligt och anser att han nu inte kommer till sin rätt ! Däremot har du fel i att den nye VDn skulle vara "samma samma" eller "en i gänget" - påstår du det, så vet du knappast någonting om denne "gubbe". Och jag står fast vid att han kan visa sig vara mycket bra.. Du kanske skulle ringa upp och "chitchatta" lite med honom !? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Min första .se domän måste ha varit nångång på 90-talet. Man gjorde whois-uppslag direkt mot en whois-server, inget webbgränssnitt tror jag fanns och bekräftelsen på domänregistreringen kom från Björn. Det var tider det. Men visst var det IIS redan då?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ska svara dig imorrn jokk. |