FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kom över den nyöppnade sajten savesanta . se precis.
Kan inte låta bli att småle över såna idéer, även om det inte inbringar några miljoner åt initiativtagarna. Så simpel, men ändå rolig och smart. Kan tro adressen kommer gå land och rike runt mer än en gång innan tomten kolar eller räddas. Vad tycker ni själv? Rolig grej eller desperat försök att få in julklappspengar? B) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Här har vi en som tar det där med tomten på mycket stort allvar Mikael Söderlund, moderat stadsbyggnads- och trafikborgarråd i Stockholm, som i ett öppet brev till SVT:s vd Eva Hamilton klagar på årets julkalender - LasseMajas detektivbyrå - för att jultomtens existens ifrågasattes redan i andra avsnittet.
Så på honom kommer de tjäna massor med pengar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tomten är död
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
De hinner med ett par omgångar till fram till jul
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Nog kommer de att tjäna en del pengar på detta, men jag gillar inte sådana "fula metoder"
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag fattar nada... när jag kollade innan idag så nitade nån tomten... pallade inte med skiten, så jag stängde ner... nu återkom jag till sajten... tomten ligger på golvet... klickade på "Nissarnas vädjan" där det står lite rappakalja... men tell me, vad är det de tjänar pengar på???
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Rent tekniskt så visas en del olika filmsekvenser beroende på hur situationen ligger till. Besöker du den första gången och tiden har gått ut visas antagligen filmen där terroristerna har ihjäl tomten, därerfter filmer på när han ligger på golvet död. När det fanns tid kvar (tomten levde) visades filmsekvenser på när han satt och vänta osv, osv... Tycker fortfarande det är en kreativ idé och snyggt framfört, om man bortser från att tomten dog redan första dagen(?). Frågan är hur de ska göra nu. Kör de om hela grejen brister det roliga och blir bara en girig grej. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Tråkigt att man inte kan se filmerna.
Gick in på sajten nu och allt var dött, tyckte det sög hårt. Innan jag läste lite längre in i tråden det vill säga... Men men, hoppas de kommer på något kreativt, typ tomtemor eller dylikt Där på alla andra familje members, riktiga terrorister ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Rolig idé & men kul att tomten är död. Hoppas det inte var en riktig tomte....
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|