FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Intressant det här med julloggor?
Var det google som var först ut med julloggan? Men det är ju trevligt helt klart med julloggor, påskloggor, nyårsloggor osv ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Administratör
|
Mypay som gjort den. Tredje året den används http://www.webmasternetwork.se/f7t4827.html
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jage inte mest poppis på forumet (kanske inte minst heller?) men jag tar åt mig äran för den loggan :P
Jag var MyPay (skrev under det namnet) på den tiden.. iaf.. skoj att den hänger kvar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Trevligt med jul loggor och wn's julogga är perfekt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tänkte liva upp den här tråden igen, vilka kör med Jul-loggor i år?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kör ni med några fina julklappar åt besökarna?
Vi själva ger alla besökare lte gratis smakprover av betaltjänster. I längden gynnas givetvis vi själva av det, men kan nog ses som en trevlig julklapp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad tycker ni?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har julpyntat både swecat och 4leggedfriends båda . se
Ni får kika där och gärna säga vad ni tycker, för jag vet inte hur jag ska få in bilderna här. Tycker så här i efterhand att swecat kanske blev lite väl mycket jul..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Hade egentligen tänk göra vår ordinarie logga mer "julig", men det fick bli en tomte uppe till höger istället
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag har inte pyntat något än, men lovar att pynta en del till nästa år! Kanske att jag skriver ett javascript som gör att det snöar lite i bakgrunden eller nåt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|