FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det låter som serverkod som i sin tur inkluderar den efterfrågade sidan. På något sätt känns det som att du försöker länka till innehåll, texter eller bilder utan att ge ägaren credits för det, genom att dölja deras URL, så att besökaren måste gå via din sida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
"ägaren" som jag affiliate'ar betalar mig, får inte han några pengar så får inte jag det heller.. det är inget "pay per click" system jag använder mig utav, utan % på sales. Så det vore lönlöst för mig att försöka undgå ägarens länkar, då får jag ju inte betalt helt enkelt. Jag har inte blivit utsatt för något hacker attempt ännu dock, (Vad jag vet iaf) men man vill ju gadera sig så gott det går när man hör från "kollegor" att dom blir utsatta ofta och förlorar stora inkomster. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag vet inte vad du menar med "hackers" och att det här skulle spela någon roll. Jag har gjort det du efterfrågar ett par gånger och det handlar om mod_rewrite. Du länkar till en påhittad url som du sedan lägger till i din .htaccess-fil med den "äkta" urlen.
Tex http://www.sida.com/minlank - problemet är att vemsomhelst (och då särskilt "hackers") kan se precis vart länken går utan särskilda problem. Anyway, googla på mod_rewrite så hittar du hur du gör. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||