FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Jag har funderat på att köpa en ny mus, tänkte fråga er om ni har något tips... Jag letar efter en ergonomiskt där man slipper "spänna upp" fingrarna som jag märkt att jag gör. Personligen har jag använt Microsoft IntelliMouse Optical 1.0 dem senaste 2-3 åren. ![]() Vilken använder du, och framförallt är den bekväm? mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MX1000 är nog den mest bekväma mus jag någonsin använt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag testade typ alla jag kunde komma över, och köpte: mx310
http://images.google.se/images?hl=sv&q=mx3...F-8&sa=N&tab=wi Vikten är så pass mycket mindre än en trådlös, vilket för det bekvämare att arbeta med den. I och med att den inte är assymetrisk och har "grepp" så att säga så upplever jag det enklare att använda den än de dyrare assymetriska mössen. Lättare att byta grepp osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vet ej vad den nya heter då jag är på jobbet. /empty |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Marknadens skönaste mus?
Fråga Mats? ;-) Själv användert jag MX518 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag använder en Logitech trackball. Haft ganska ont i handen/handleden mellan varven tidigare men med en ergonomisk trackball har det blivit mycket bättre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Köpte en MX1000 för ungefär ett år sedan, men blev aldrig riktigt nöjd. Det var en ganska medioker mus, och för de pengarna förväntade jag mig avsevärt mycket mer. Har nu köpt en Explorer 3.0 precis som back in the days
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Japp. Helt klart bäst, allafall för mig som inte spelar så mycket. Den kan vara lite tung för en spelare. Om man köper en trållös så får man även med en dockningsstation. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är nöjd med Microsoft´s IntelliMouse 3.0
Ligger bra i handen, bra fram och bakåt knappar. Jag tror det är svårt att beskriva den skönaste musen, för alla människor har olika händer, då jag har rätt stora händer funkar den musen som jag har gallant.. Smaken är som baken gubbar och taner!. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|